100 päivää lääketeollisuutta -kampanja toi esiin lääkealan yhteistyön

25.01.2021

100 päivää lääketeollisuutta -kampanja toi esiin lääkealan yhteistyön

Sadan päivän ajan olemme somekanavissamme nostaneet esiin lääketeollisuuden läpimurtoja, innovaatioita ja ihmisiä. Yhteistyön voima korostui kampanjasisällöissä selkeästi.

100 päivää lääketeollisuutta -kampanja päättyy tänään 25.1. Kampanjassa nostimme somekanavissamme esiin lääketeollisuuden upeita saavutuksia, innovaatioita ja ihmisiä.

Olemme kertoneet lääketeollisuuden tutkimuksista, tuotannosta, arvoista ja ympäristötavoitteista sekä alamme huipputyypeistä. Sisällöt ovat koostuneet mm. blogeista, podcasteista, sovelluksista, oppaista ja verkkosivustoista. Kaikilla kampanjan erilaisilla sisällöillä on kuitenkin yhteinen tekijä: yhteistyö. 
Lääkealan ja sen tutkimustoiminnan kehittäminen edellyttää saumatonta yhteistyötä. Yhteistyötä tarvitaan niin viranomaisten, järjestöjen kuin toisten lääkealan yritystenkin kanssa. 

Lääkealalla tehdään väsymättä töitä, jotta yhä useampi sairaus voidaan parantaa ja jopa ehkäistä, jotta voidaan luoda toivoa paranemisesta niille, joilla sitä ei vielä ole. 

Meidän tavoitteenamme on tuottaa arvoa potilaalle ja suomalaiselle yhteiskunnalle sekä olla rakentamassa terveysalasta talouskasvua maallemme. Olemme tehneet jo paljon, mutta työ jatkuu edelleen. Rakennetaan yhdessä lääkealasta Suomelle talouskasvua ja hyvinvointia. 

Ota Lääketeollisuus ry:n somekanavat seurantaan:


100 päivää lääketeollisuutta -kampanjan postaukset löytyvät somesta aihetunnisteella #100päiväälääketeollisuutta.