Uutiset

07.11.2025 | Jaakko Laurila

Vuoden terveysviestinnän teko on kampanja kosteasta silmänpohjan ikärappeumasta

Lääkeyritys Roche Oy:n ja viestintätoimisto Milttonin tietoisuuskampanja voitti Vuoden Lääkeinformaatioteko 2025 -palkinnon. Kampanjan tavoitteena on lisätä tietoisuutta kosteasta silmänpohjan ikärappeumasta ja sen oireista sekä nopeuttaa potilaan hoitoon hakeutumista. Vuosittain jaettava palkinto luovutetaan voittajille perjantaina 7. marraskuuta Farmasian Päivät 2025 -tapahtumassa.

04.11.2025

Lääketeollisuus ry järjestää Suomi kasvuun -syysseminaarin 27.11.2025

Lääketeollisuus ry järjestää vuosittaisen, korkeatasoisen syysseminaarin torstaina 27.11. klo 9–11. Päättäjien, asiantuntijoiden, yritysedustajien ja muiden vaikuttajien kohtaamisessa on tänä vuonna teemana ”Suomi kasvuun”.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 41