Uutiset

02.10.2020 | Petra Tirkkonen, viestintäjohtaja

Vuoden Lääkeinformaatioteko voittaja 2020: Digitaaliset Luotsit tukevat potilaan ja terveydenhuollon ammattilaisen yhteistyötä

Vuoden Lääkeinformaatioteko -palkinnon voitti arjen työkalu, joka tarjoaa helppokäyttöisiä ratkaisuja tukemaan potilaan ja terveydenhuollon ammattilaisten yhteistä päätöksentekoa. Potilaita osallistavan Shared Decision Making -kampanjan toteuttivat Boehringer Ingelheim ja Myy Agency.

14.09.2020 | Krista Takkinen, viestinnän suunnittelija

100 päivää lääketeollisuutta -kampanja alkaa

Maanantaina 14.9. alkavan kampanjan tarkoituksena on nostaa esiin lääketeollisuuden upeita saavutuksia, innovaatioita ja ihmisiä.

10.09.2020

Kliinisen tutkimuksen rahoitus saatava nousuun budjettiriihessä

Järjestöt vetoavat maan hallitukseen yliopistotasoisen terveyden tutkimusrahoituksen lisäämiseksi

28.08.2020 | Petra Tirkkonen, viestintäjohtaja

Lääketeollisuus ry mukana Lääkkeetön Itämeri -kampanjassa

Maanantaina 31.8. alkavan Lääkkeetön Itämeri -kampanjan tavoitteena on lisätä tietoisuutta siitä, että vanhat ja tarpeettomat lääkkeet eivät kuulu viemäriin tai roskikseen. Pienilläkin teoilla voi suojella Itämerta.

12.08.2020

Vuoden Lääkeinformaatioteko - osallistu vaikuttavalla viestintäteolla

Perinteinen kilpailu käynnistyy. Jätä kilpailutyösi jo 4.9.mennessä.

1 2 3 4 5 6 7 8